Źródło: https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Kampania telewizyjna oraz radiowa, pod hasłem Doskonale się rozumiemy, ma przede wszystkim budować świadomość czym jest Internetowe Konto Pacjenta oraz nowe, cyfrowe usługi z nim powiązane: e-skierowanie oraz e-wizyta. Natomiast kampania online, pod hasłem Paradoksy, ma zachęcić Polaków do logowania się na Internetowym Koncie Pacjenta, by w sposób optymalny korzystać ze wszystkich e-usług dostępnych w zdrowiu.
Źródło: https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Więcej na: https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Internetowe Konto Pacjenta to centrum dowodzenia sprawami zdrowotnymi każdego z nas – mamy do niego dostęp 24 godziny na dobę, bez konieczności wychodzenia z domu – mówi Agnieszka Kister, dyrektor Centrum e-Zdrowia. – Pozwala zaoszczędzić czas i uporządkować wiele spraw domowych. Dodawane są nowe funkcjonalności. Mam nadzieję, że to przekona Polaków do aktywnego z niego korzystania.