EDYCJA 2020

 

 
 
 
Fundacja Udaru Mózgu realizowała kampanię edukacyjną
na temat profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych
Zapobiegam.pl od lutego do grudnia 2020 roku.
 
W tym czasie udało się zrealizować założony plan działań
edukacyjnych oraz rozszerzyć go o nieplanowane wcześniej
aktywności .
 
Niezalenie od obiektywnych przeszkód epidemiologicznych
z którymi musieliśmy zmagać się w tym roku udało nam się
zorganizować i przeprowadzić jedną z najbardziej efektywnych
edycji kampanii Zapobiegam.pl.

 

 

 

Zrealizowane działania

  • Bohaterowie kampanii
  • Outdoor
  • Spot filmowy
  • Spot radiowy
  • Wystawa edukacyjna
  • Event
  • Newsletter
  • Blog "Rodzina Zapobiegalskich"
  • Aplikacja mobilna

 

Bohaterowie kampanii

 

 
Stworzenie własnej, unikatowej kreacji bohaterów oraz hasła kampanii wykorzystywanej na plakatach kampanii
oraz w spocie filmowym.
 
Wykreowanie bohaterów pozwoliło opracować sposób komunikacji w reklamie outdoorowej jak i spocie filmowym.
Bohaterowie pierwszej kampanii otwierają drogę do kontynuacji w następnych latach.

 

 

Pani Basia

Nieco ciekawska sąsiadka
głównego bohatera. Doświadczenie
życiowe pozwala jej na wyciąganie
śmiałych wniosków z obserwowanych
sytuacji.
 
 
 

Krzysiek Nowak

Student Biologii.
Typowy żak. Preferuje luźny
styl ubioru. Jego największą wadą
jest nieśmiałość z którą walczy.
Z sukcesami!

Gosia

Studentka Biologii.
Koleżanka z roku Krzyśka.
Elegancka, śmiała dziewczyna
lubiąca dobrą muzykę.

 

Outdoor

W październiku w dwóch miastach w Polsce zawisły billboardy naszej kampanii.
Szacowana ilości odbiorców w Łodzi i Poznaniu według
operatora tablic, firmy Stroer Polska w październiku 2020:
Poznań 583.000 , 
Łódź 990.000
Łącznie 1.573.000
 
Uzupełnieniem kampanii billboardowej były autobusy z wizerunkiem kampanii jeżdżące po ulicach Poznania i Łodzi.
 
 


 

Spot edukacyjny

W ramach promocji kampanii Zapobiegam.pl 2020 stworzono autorski film edukacyjny.
 
Króki spot w nieprzewidywalny sposób traktuje o objawach cukrzycy jako jednego z czynników ryzyka wystąpietnia udaru mózgu. Ubrana w żartobliwy sposób historia Krzyśka Nowaka angażuje widza by zechciał dowiedzieć się jaki będzie finał tej obserwacji.
 
Film został zamieszczony na kanale zapobiegam w serwisie You Tube.
 
 
 

Spot radiowy

 
W dniach od 14.10.2020 d 28.10.2020 w Melo Radio emitowany był spot radiowy kampanii na temat migotania przedsionków jako jednego z najważniejszych czynników ryzyka chorób sercowo-naczyniowych.
W ustalonym okresie emisji spotu wykonano po 50 emisji w Łodzi oraz w Poznaniu.
 
Według wyliczeń Melo Radio, spot dotarł w tym czasie do około 518 tys. odbiorców.
 
 

 

Wystawa Edukacyjna

 
Wystawa edukacyjna składająca się z 12 plansz edukacyjnych na których w atrakcyjnej formie graficznej przedstawiono informacje o udarze mózgu, zawale serca oraz profilaktyce chorób sercowo naczyniowych.
 
Wystawa została pierwszy raz zaprezentowana podczas festiwalu biegowego Gorce Ultra Trial w Ochotnicy Dolnej w dniach 01-02.08.2020.
 

 

 

 

Event

W dniach 01-02.08.2020 roku przedstawiciele fundacji promowali kampanię Zapobiegam.pl wśród uczestników, ich rodzin oraz obserwatorów festiwalu biegowego Gorce Ultra Trial.
Podczas festiwalu kolportowane były materiały informacyjne na temat profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych. Wszystkim zainteresowanym udzielano porad zdrowotnych oraz zapraszano do zapoznania się z wystawą edukacyjną na temat profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych.
 
kampania Kampania “Zapobiegam.pl”
organizowana jest przez Fundację
Udaru Mózgu.
Fundacja Udaru Mózgu
ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź

infolinia: 48 605 647 600
info@fum.info.pl
www.fum.info.pl
Copryight by Fundacja Udaru Mózgu | projekt: www.wpoldodziewiatej.pl
wpoldodziewiatej