Pomimo roku pandemii COVID19, pomimo obostrzeń, założonyt plan działań kampanii został zrealizowany nie tylko w przestrzeni internetowej.
Wykreowany bohaterowie w kampanii w roku ubiegłym pozwolili opracować sposób komunikacji w reklamie outdoorowej jak i spocie filmowym w roku 2021.
Sypatyczny Krzysiek - bohater zeszłorocznego spotu, mimo cukrzycy, okazuje się mieć luźne podejśćie do tematu zdrowego trybu życia. W przeciwieństwie do jego partnerki Gosi, która w końcu bierze sprawy w swoje ręce. Co z tego wyniknie?
Kampania outdoorowa w tym roku została zeralizowana w Gdyni, Krakowie oraz Warszawie. Według operatora tablic, firmy Stroer Polska, w listopadzie 2021 oglądalność kampanii wyniosła
Łącznie oglądalność kampanii w tych dwóch miastach przekroczyła milion.
W okresie 01.11.2021-30.11.2021 zostały umieszczone reklamy na autobusach komunikacji miejskiej w Gdyni i Krakowie.
Na potrzeby wyświetlania reklamy na telebimie w centrum Warszawy, powstała skrócona -15 sekundowa wersja spotu tegorocznej kampanii.
Wg. operatora szacunkowa oglądalność wyniosła
w okresie 2 tygodni
W listopadzie 2021 roku w na antenie wojewódzkich (wpj. pomorskiego, małopolskiego) rozgłośni emitoway był 30 sekundowy spot. Według wyliczeń Melo Radio, spot dotarł w tym czasie do około 334 tys. odbiorców, a kontakt z reklamą internetową w serwisie meloradio.pl miało ponad 1 800 000 osób.
W 2021 roku rozpoczęliśmy cykl rozmów o zdrowiu.
Gośćmi w naszym studio byli ludzie, którzy mogą się stać inspiracją dla widzów i słuchaczy do zmian nawyków zdrowotnych.
Podcasty można oglądać na kanale zapobiegam.pl w serwisie YouTube, a także słuchać na platformach Spotify, Anchor i Google Podcasts.
W listopadzie uruchomiliśmy aplikację mobilną.
Aplikacja ma za zadanie pomóc użytkownikowi w zmianie i utrwaleniu dobrych nawyków zdrowotnych.
Najważniejszą częścią aplikacji jest cykl wyzwań, który trwa 90 dni.
Ponadto aplikacja posiada dzienniczek pomiarów ciśnienia, tętna, licznik kroków, bazę wiedzy nt, chorób sercowo-naczyniowych oraz kalkulatory np.: BMI.
Fundacja Udaru Mózgu przeprowadziła w roku 2021 kolejną edycję kampanii Zapobiegam.pl
Z racji na zastaną sytuację epidemiologiczną większość działań została przeniesiona do internetu. W czasie trwania kampanii outdoorowej odnotowaliśmy 200% wzrost ruchu na stronie www.zapobiegam.pl
Na podstawie zbiorczych wyników kampania po raz kolejny przekroczyła 2 miliony odbiorców.
Kampania zapobiegam.pl była obecna w kanałach informacyjnych największych medów w Polsce - takich jak Radio Zet czy Melo Radio.
Warto podkreślić, że kampania Zapobiegam.pl została zauważone i doceniona przez SAFE (Stroke Alliance For Europe) jako wzorcowa kampania na temat profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych.
Informacja o kampanii została rozesłana do wszystkich Państw członkowskich SAFE jako przykład dobrych praktyk organizacji działających na rzecz promocji profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych.