EDYCJA 2021

 

 

 

Fundacja Udaru Mózgu realizowała kampanię edukacyjną na temat procfilaktyki chorób sercowo-naczyniowych zapobiegam.pl od lutego do grudnia 2021 roku. 

Pomimo roku pandemii COVID19, pomimo obostrzeń, założonyt plan działań kampanii został zrealizowany nie tylko w przestrzeni internetowej.

 

Kontynuacja, unikatowej kreacji bohaterów oraz hasła kampanii wykorzystwanej na plakatach kampanii oraz spocie filmowym.

Wykreowany bohaterowie w kampanii w roku ubiegłym pozwolili opracować sposób komunikacji w reklamie outdoorowej jak i spocie filmowym w roku 2021.

 



 

 

W ramach promocji Zapobiegam.pl stworzono film edukacyjny.

Sypatyczny Krzysiek - bohater zeszłorocznego spotu, mimo cukrzycy, okazuje się mieć luźne podejśćie do tematu zdrowego trybu życia. W przeciwieństwie do jego partnerki Gosi, która w końcu bierze sprawy w swoje ręce. Co z tego wyniknie?

 

 

 

Kampania Outdoorowa

 

Billboardy

Kampania outdoorowa w tym roku została zeralizowana w Gdyni, Krakowie oraz Warszawie. Według operatora tablic, firmy Stroer Polska, w listopadzie 2021 oglądalność kampanii wyniosła

w Gdyni: 540 000 osób
w Krakowie: 600 000 osób

Łącznie oglądalność kampanii w tych dwóch miastach przekroczyła milion. 

 


Reklama na autobusach

W okresie 01.11.2021-30.11.2021 zostały umieszczone reklamy na autobusach komunikacji miejskiej w Gdyni i Krakowie.

 


Telebim w centrum Warszawy

Na potrzeby wyświetlania reklamy na telebimie w centrum Warszawy, powstała skrócona -15 sekundowa wersja spotu tegorocznej kampanii.

Wg. operatora szacunkowa oglądalność wyniosła 

1 milion

w okresie 2 tygodni

 

 

 

 

 

 

 

Tegoroczną kampanię
objęło swoim patronatem Melo Radio!

W listopadzie 2021 roku w na antenie wojewódzkich (wpj. pomorskiego, małopolskiego) rozgłośni emitoway był 30 sekundowy spot. Według wyliczeń Melo Radio, spot dotarł w tym czasie do około 334 tys. odbiorców, a kontakt z reklamą internetową w serwisie meloradio.pl miało ponad 1 800 000 osób.

 

 

Zdrovo Pogadane

W 2021 roku rozpoczęliśmy cykl rozmów o zdrowiu.

Gośćmi w naszym studio byli ludzie, którzy mogą się stać inspiracją dla widzów i słuchaczy do zmian nawyków zdrowotnych.

Podcasty można oglądać na kanale zapobiegam.pl w serwisie YouTube, a także słuchać na platformach Spotify, Anchor i Google Podcasts.

Przejdź do kanału YT

 

            

 

 

 

 

Aplikacja Zappobiegam

W listopadzie uruchomiliśmy aplikację mobilną.

Aplikacja ma za zadanie pomóc użytkownikowi w zmianie i utrwaleniu dobrych nawyków zdrowotnych.

Najważniejszą częścią aplikacji jest cykl wyzwań, który trwa 90 dni.

Ponadto aplikacja posiada dzienniczek pomiarów ciśnienia, tętna, licznik kroków, bazę wiedzy nt, chorób sercowo-naczyniowych oraz kalkulatory np.: BMI.

 

 

 

 

 

Fundacja Udaru Mózgu przeprowadziła w roku 2021 kolejną edycję kampanii Zapobiegam.pl

Z racji na zastaną sytuację epidemiologiczną większość działań została przeniesiona do internetu. W czasie trwania kampanii outdoorowej odnotowaliśmy 200% wzrost ruchu na stronie www.zapobiegam.pl

Na podstawie zbiorczych wyników kampania po raz kolejny przekroczyła 2 miliony odbiorców.

Kampania zapobiegam.pl była obecna w kanałach informacyjnych największych medów w Polsce - takich jak Radio Zet czy Melo Radio.

 

 

Warto podkreślić, że kampania Zapobiegam.pl została zauważone i doceniona przez SAFE (Stroke Alliance For Europe) jako wzorcowa kampania na temat profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych.

Informacja o kampanii została rozesłana do wszystkich Państw członkowskich SAFE jako przykład dobrych praktyk organizacji działających na rzecz promocji profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych.

kampania Kampania “Zapobiegam.pl”
organizowana jest przez Fundację
Udaru Mózgu.
Fundacja Udaru Mózgu
ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź

infolinia: 48 605 647 600
info@fum.info.pl
www.fum.info.pl
Copryight by Fundacja Udaru Mózgu | projekt: www.wpoldodziewiatej.pl
wpoldodziewiatej